Feb 2, 2010

2010

HAPPY NEW YEAR, SLAMAT TAHUN BARU N HAPPY CHINESE NEW YEAR 2 all..
Dh lama xedit blog nie sejak PPIK b'henti operasi pd 31 Oktober 2009. Apa pn d kesempatan nie saya nak ucapkan berbanyak trima kasih pada mereka yg bkenaan yg telah byk memberikan sokongan secara langsung dan tidak langsung sepanjang pertubuhan PPIK, terutama kepada pihak MAXIS dan SI Tan Chin Buwin (Cawangan Tata tertib,Briget Utara) yg telah memberi peluang kepada saya untuk menjawat jawatan ini serta byk membantu mempromosikan PPIK saya. Tak lupa juga kepada rakan2 perjuangan d seluruh Malaysia yg secara xlangsung memberikan sokongan dlm semua aspek, kritikan, pandangan dan tunjuk ajar kepada saya. Harapan saya agar program celik IT seperti ini akan d jalankan lg d masa akan datang.. Trima kasih juga kepada masyarakat Kem Pasukan Gerakan Am (PGA) Ulu Kinta yg telah menyertai program komputer yg d jalankan d PPIK PGA dan d harap mendapat manfaat dr program tersebut.
Alhamdulillah juga dgn plibatan saya dlm program MAXIS ini byk memberi peluang kepada saya mengenali masyarakat setempat d samping membuka peluang saya dan rakan2 memjalankan perniagaan sampingan 'side job'.
Kepada yg masih bminat utk mempelajari komputer,khidmat masih d tawarkan secara percuma. Utk maklumat lanjut hubungi 05-5452690 (azs).
free counters